دانلود PES 2013 Final - دانلود نسخه نهایی بازی جذاب PES 2013
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان News و آدرس cs-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خوشحالیم جز اولین سایت هایی هستیم که نسخه نهایی بازی محبوب و جذاب PES 2013 را برای دانلود به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران عزیز سایت آسان دانلود قرار دارد نسخه نهایی بوده و از سوی گروه SKIDROW انتشار پیدا کرده است. البته هنوز کرک معتبری ارائه نشده اما در صورت ارائه کرک، در همین مطلب به صورت مجزا قرار داده خواهد شد. دقت داشته باشید حجم اصلی بازی 5.76 گیگابایت است اما با فشرده سازی های انجام شده توسط آسان دانلود حجم بازی به تقریبا 2 گیگابایت کاهش پیدا کرده است. هیچ فایلی حذف نشده و کاربران پس از دانلود و خارج نمودن از حالت فشرده می توانند همان 5.76 گیگابایت را مشاهده کنند.
بالاخره پس از طی یکسال و طبق زمانبدی نسخه ی جدید بازی بسیار محبوب فوتبال رایانه ای با نام PES منتشر گردید.Pro  Evolution Soccer نام کامل بازی است که امروزه میان کاربران به شدت محبوب شده و جز دو بازی اصلی شبیه ساز فوتبال محسوب می شود. در حقیقت PES و Fifa امروزه به عنوان سردمداران بازی های رایانه ای در ژانر ورزشی هستند و PES هم به سبب طراحی متفاوتش توانسته جز محبوب ترین ها باشد و البته جز بازی هایی است که در اکثر کلوب های بازی های رایانه ای جز پرطرفردارترین هاست و حالا نسخه 2013 از این بازی جذاب با انبوهی از ویژگی های جدید منتشر شده است.
Konami که شرکت سازنده این بازی جذاب است با اعمال تغییرات فراوان در نسخه 2012 توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند و حالا با ایجاد تغییرات مثبت توانست در نمایشگاه E3 بالاخره رقیبش اصلی اش یعنی Fifa را شکست داده و به عنوان بهترین بازی ورزشی انتخاب گردد و این امر هم به دلیل تغییرات فوق العاده مثبتی بوده که در بازی رخ داده است.
PES 2013 در قسمت های مختلفی متحول شده است. حالت پاسکاری بازیکنان بسیار بهتر شده ، دریبل ها و حرکات تکنیکی از دیگر حالت خشکی قدیم را ندارند و راحت تر می توان کارهای تکنیکی را انجام داد. با استفاده از سیستم جدید Player ID قدرت بازیکنان حرفه ای فوق العاده افزایش خواهد یافت چراکه با بازیکنانی نظیر رونالدو و اینیستا بهتر از گذشته می توانند دفاع حریف را سردرگم کنند.
هوش مصنوعی به شدت تقویت شده و کنترل کامل پاس ها و شوت ها در اختیار کاربران قرار می گیرد تا به آن صورتی که می پسندند بازیکنان را کنترل و مدیریت کنند. کنترل کامل بازیکنان کمک زیادی می کند تا روح واقعی فوتبال در یک بازی ورزشی دمیده شود و PES 2013 با گنجاندن این قابلیت هیجان یک فوتبال واقعی را به طرفدارانش هدیه می دهد. به سبب شبیه سازی حرکات مختلف بازیکنان معروف که بیش از 50 نفر هم هستند تمامی عملکردهای این بازیکنان در زمین مسابقه نزدیک به آن چیزی است که در واقعیت انجام می دهند.
در PES 2013 گرافیک بازی تغییر زیادی نداشته اما به وسطه طراحی هرچه بهتر کاراکترها ، ورزشگاه ، زمین مسابقه و بسیاری موارد دیگر می توان بازی را واقع گرایانه تر از قبل مشاهده نمود. تقریبا تمامی تیم ها و باشگاه های نسخه ی 2012 لایسنس این نسخه را هم دریافت کرده تا کاربر در انتخاب تیم مورد علاقه هم دچار مشکل نشود. جالب است که ورزشگاه های زیادی هم در این نسخه گنجانده شده است که طراحی آن ها کاملا براساس واقعیات می باشد. با توجه به این تغییرات چشمگیر و وعده هایی که Konami داده به نظر می رسد که PES 2013 بتواند مانند نسخه ی قبلی بازهم مراحل رشد را طی کرده و جز محبوب ترین سری از بازی های PES قرار گیرد. 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1 گبگابایت  | لینک كمكی - بخش اول
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1 گیگابایت  | لینک كمكی - بخش دوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 153 مگابایت | لینک كمكی - بخش سوم

 

راهنمای نصب

- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- این نسخه نهایی بوده و توسط گروه SKIDROW انتشار پیدا کرده است.
- حجم اصلی بازی 5.76 بوده اما با فشرده سازی های انجام شده به تقریبا 2 گیگابایت کاهش پیدا کرده است. دقت داشته باشید هیچ گونه فایلی از نسخه اصلی بازی حذف نشده است.
- هنوز کرک معتبری ارائه نشده است اما در صورت ارائه در همین مطلب قرار داده خواهد شد.

مشخصات

شرکت سازنده: Konami
قیمت: 25
حجم فایل: 2.15 گیگابایت
بحث پیرامون این مطلب: آسان فروم
تصویر: محیط بازی
نویسنده: مجید
تاریخ انتشار: 15:50 - 2012/09/27

سیستم مورد نیاز

Windows XP SP3, Vista SP2, 7
Intel Pentium IV 2.4GHz or equivalent processor
1GB RAM
8GB free hard disk space
4x DVD-ROM Drive
DirectX 9.0c compatible video card. 128MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 6200 / ATI Radeon

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب: دانلود PES 2013 Final - دانلود نسخه نهایی بازی جذاب PES 2013 , ] [ 16:18 ] [ Sajad-F ]

درباره وبلاگ

WelCome 2 wEb Tehran-Cs
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1052
بازدید کل : 106145
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1